طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه (مغازه), فروشگاه کودک و نوجوان

فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه Mamas & Papas

فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه ، طراحی داخلی فروشگاه Mamas & Papas

فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه Mamas & Papas درشهر گلاسکو اسکاتلند واقع شده است. طراحی داخلی و اجرای این فروشگاه توسط یک گروه معماری مجرب و حرفه ای انجام گردیده است. این برند یکی از محبوب ترین ها در زمینه تولید و عرضه محصولات سیسمونی و ملزومات کودک می‌باشد‌.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی فروشگاه پوشاک بچه گانه پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 13 عکس از طراحی داخلی فروشگاه آشنا می شویم.

مشخصات و ویژگی فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه

فروشگاه هایی که مربوط به ملزومات کودکان و حتی نوجوانان می باشند معمولا در سطح جامعه کم و یا کمتر مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرند در حالی که مخاطب این بخش از هر جامعه ای آینده را از آن خود می کنند و یکی از ارکان اساسی در سرتاسر کره خاکی می باشند.

فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه

فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه

فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه که در ادامه بیشتر با ارائه تصویر به آن پرداخته شده، طراحی داخلی آن گرایش به سادگی داشته و از شلوغ و پر کردن آن خودداری نموده اند و جنبه زیبایی فضای داخلی از دید مدیران مجموعه حائز اهمیت بوده است ودر عین حال با ارائه چند نمونه از هر محصول در فضای اصلی بسنده کرده اند.

دکوراسیون مغازه کوچک

دکوراسیون مغازه کوچک

دکورها و قفسه ها در کنار ارائه محصولات عکس محور بوده و در کنار ارائه محصولات به همراه تصویر از خشک بودن فضای داخلی فروشگاه دوری کرده اند تا فضا بیشتر به فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه تبدیل شود. رنگ پایه مورد استفاده در طراحی داخلی خنثی بوده و گرایش به خنثی گرم دارد و در کنار رنگ اصلی سفید رنگ بیشتر به سادگی فضا تاکید داشته و به روشن بودن فضا کمک زیادی می کند.

تزیین سیسمونی نوزاد

تزیین سیسمونی نوزاد

و در پایان …

لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید .

این مهم است که طراحی داخلی محل کار شما با فن آوری های نو ، به خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود . مهرازک می تواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به خواسته ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به دست بیاورید. با ما تماس بگیرید .

منبع این مقاله: retaildesignblog

چیدمان سیسمونی نوزاد

چیدمان سیسمونی نوزاد

عکس سیسمونی نوزاد

عکس سیسمونی نوزاد

مدل چیدمان سیسمونی

مدل چیدمان سیسمونی

فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه

فروشگاه سیسمونی و پوشاک بچه گانه

دکور فروشگاه سیسمونی

دکور فروشگاه سیسمونی

طراحی مغازه پوشاک بچه گانه

طراحی مغازه پوشاک بچه گانه

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک بچه گانه

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک بچه گانه

مغازه سیسمونی

مغازه سیسمونی

دیزاین مغازه سیسمونی

دیزاین مغازه سیسمونی

دکوراسیون زیبای فروشگاه لباس نوزادی

دکوراسیون زیبای فروشگاه لباس نوزادی

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *