طراحی دفتر کار, طراحی دفتر و بهداشت و درمان

دیزاین دفتر اداری با سبک مدرن و رنگ های سبز و آبی

طراحی دفتر کار شرکت Food and Drink Federation با سبک مدرن و رنگ های سبز و آبی

دیزاین دفتر اداری _ طراحی داخلی دفتر کار این شرکت با سبک مدرن انجام شده است. بهره گیری از خطوط صاف و مستقیم و عناصر مدرن در طراحی داخلی نشان دهنده این سبک می باشد. این دفتر کار درحدود۷۰۰ مترمربع مساحت دارد.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی دیزاین دفتر اداری با سبک مدرن پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 9 عکس طراحی دفتر کار شرکت آشنا می شویم.

طراحی دفتر کار شرکت

طراحی دفتر کار شرکت

استفاده از رنگ های روشن در دیزاین دفتر اداری

استفاده از رنگ های روشن در طراحی داخلی این دفتر کار یکی از الویت های مهم به شمار می رود. به گونه ای که رنگ های مورد استفاده با درجه خلوص بالا و عدم ترکیب رنگ های اصلی با رنگ های خنثی جهت ملایم کردن رنگ های بکار رفته در فضا است. رنگ های سبز و آبی که رنگ های اصلی در این طراحی دفتر کار می باشند به خوبی در فضا استفاده شده و در رنگ مبلمان و ملزومات فضا بکار گرفته شده اند.

طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار به شکل پلان باز

نورپردازی این دفتر ، از نکات ویژه این طراحی می باشد. هر فضا با توجه به کاربرد خاص خود دارای تابش نور منحصر بفرد جهت تاکید براهمیت نوع تابش نور دارد. البته طراحی دفتر کار به شکل پلان باز صورت گرفته است و از نوع متریال جهت نورپردازی می توان تفکیک فضا ها را از یکدیگر با کمک فواصل میزها و صندلی ها از یکدیگر تشخیص داد. در کنار فضاهای باز اطاق هایی نیز در نظر گرفته شده که با توجه به نیاز و خواسته کارفرما جهت حفظ حریم خصوصی تر اجرا گردیده است.

طراحی داخلی دفتر اداری

طراحی داخلی دفتر اداری

و در پایان …

لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب طراحی دفتر کار ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

این مهم است که طراحی داخلی محل کار شما با فن آوری های نو ، به خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود. مهرازک می تواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به خواسته ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به دست بیاورید. با ما تماس بگیرید.

منبع این مقاله: officesnapshots

ضوابط طراحی دفتر

ضوابط طراحی دفتر

طراحی دفتر کار کوچک

طراحی دفتر کار کوچک

دکوراسیون اداری و دفتر کار

دکوراسیون اداری و دفتر کار

دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری

دیزاین دفتر اداری

دیزاین دفتر اداری

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *