طراحی دفتر کار, طراحی دفتر و بهداشت و درمان

استفاده از چوب خام طبیعی در طراحی داخلی دفتر مرکزی SGS

استفاده از چوب خام طبیعی در طراحی داخلی دفتر مرکزی SGS

طراحی داخلی دفتر مرکزی SGS با استفاده ازعلم روانشناسی رنگها از ترکیبات رنگی استفاده شده که به انسان احساس ورود به یک فضای خوب ،گرم و صمیمی را القا می کند.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی طراحی دکور دفترکار پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 11 عکس دیزاین داخلی دفترکار آشنا می شویم.

نکات مهم در طراحی داخلی دفتر مرکزی SGS

طراحی داخلی دفتر مرکزی SGS را شرکت مارکس دیزاین به عهده داشته است. این شرکت می گوید: می خواستیم برای طراحی یک محل کار منحصر به فرد آن زمانی که شخصی از طریق درب ورودی وارد شرکت می شود، به شکل ناخودآگاهی احساس ورود به یک مکان خلاقانه جهت کار و فضایی متفاوت را داشته باشد.

سعی شده با استفاده از روانشناسی رنگها به طور غریزی این شکل از ترکیبات رنگی به انسان احساس ورود به یک فضای خوب ،گرم و صمیمی را القا می کند.

دیزاین دفترکار

دیزاین دفترکار

با توجه به موقعیت مکانی اطراف دفتر کار ، طراحی داخلی با الگو برداری از محیط جنگلی و استفاده از رنگ خاکستری شکل گرفته است. رنگ چوب طبیعی و خاکستری را می توان در پوشش دیوار و درب های داخلی کشویی و پنجره ها ویا سراسر ساختمان مشاهده کرد.

دکوراسیون داخلی اداری

دکوراسیون داخلی اداری

چراغها را از تا حد امکان از سقف پایین آوردند و بر روی میز هیئت مدیره یا جلسه تمرکز دارد . اتاق را می توان با یک پرده بزرگ که ماهرانه با رنگ دیوار یک دست شده است. اطاق جلسات که فضایی چند منظوره است را می توان به شکلی ساده از هم جدا کرد.

می توان با روشی تلفیقی آن را تبدیل به فضایی رسمی و غیر رسمی کرد که این انعطاف پذیری در تمام مدت توسط هر شخصی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی داخلی دفتر اداری

طراحی داخلی دفتر اداری

این ترکیب حساس ، ظریف و طراحی عملی از رنگ ها، مبلمان و چیدمان باعث شده که این یک فضای اداری مناسب ومدرن باشد.

طراحی شده توسط : Marks Design Belfast

عکس : SMD Photography

تصاویر دکوراسیون داخلی دفتر کار

تصاویر دکوراسیون داخلی دفتر کار

و در پایان …

لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب نکات مهم در طراحی داخلی دفتر مرکزی SGS ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

این مهم است که دفتر کار شما با فن آوری های نو و به خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود . مهرازک می تواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک دفتر کار ایده آل ایجاد کنید و به خواسته ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به دست بیاورید. با ما تماس بگیرید .

عکس دکوراسیون دفتر کار

عکس دکوراسیون دفتر کار

 طراحی داخلی دفتر مرکزی SGS

طراحی داخلی دفتر مرکزی SGS

 طراحی داخلی دفتر مرکزی SGS

طراحی داخلی دفتر مرکزی SGS

طراحی داخلی دفتر

طراحی داخلی دفتر

دیزاین دفتر کار

دیزاین دفتر کار

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *