مصالح جدید, نوآوری ها

طراحی مرکز فرهنگی بنیاد Fosun با نمای متحرک

طراحی مرکز فرهنگی بنیاد Fosun توسط استودیو طراحی Foster+ Partners Heatherwick Studio انجام شده و در شهر شانگهای چین اجرا شده است . احداث این پروژه بیش از یک چهارم سرمایه این دو شرکت درایجاد این ساختمان در اسکله شانگهای را تشکیل می دهد. تصاویر جدید که توسط عکاس Laurian Ghinitoiu گرفته شده است نشان می دهد که ساخت این مرکز فرهنگی جدید در حال حاضر کامل است.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی طراحی مرکز فرهنگی پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 7 عکس دیزاین مرکز فرهنگی آشنا می شویم.

 

ایده طراحی از تئاترهای سنتی چینی

ایده طراحی از تئاترهای سنتی چینی گرفته شده است.

خلاقیت در نمای طراحی مرکز فرهنگی

این ساختمان سه طبقه با الهام از تئاترهای سنتی چینی و چوب درخت بامبو که نمای متحرک را ایجاد کرده، دارای نماد پرده مانند لوله های برنزی است. این لوله ها در سه لایه آویزان هستند. این لوله ها باعث ایجاد صفحه نمایش نیمه شفاف در مقابل پنجره ها و بالکن ها می شود .

طراحی مرکز فرهنگی

طراحی مرکز فرهنگی

هنگامی که طراحی مرکز فرهنگی بعد از اجرا برای اولین بار رونمایی شد، معماران از این نما را به عنوان ” نمای ساختمان متحرک” یا طراحی خلاقانه نمای ساختمان بوده ومانند پرده با تغییر استفاده ساختمان سازگار وتغییر می کند، یاد می کنند. سالن تئاتر اصلی ساختمان ۴۰۰۰ متر مربع بوده و شامل یک سری از نمایشگاه ها و سالن است.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

طراحی داخلی فضای فرهنگی

طراحی داخلی فضای فرهنگی

و در پایان …

ما به دنبال گسترش بهبود و نوآوری در کار خود هستیم. معتقدیم که باید در صدر صنعت خود قرار بگیریم و همواره با همکاری با بهترین مشاغل و همکاری با بهترین طراحان داخلی در اطراف خود به صورت فعالانه در انجام وظیفه خود گام بر میداریم. ما همواره در تلاش هستیم بهترین نمونه کار ها را ارائه دهیم و به سطح دانش خود بیفزاییم.

این روند به ما کمک می‌کند تا عمیق تر مسائل را بررسی کنیم و جزئیات بیشتری را باز نماییم تا به شما بازدید کنندگان عزیز کمک نماییم بهتر برای انتخاب خود تصمیم گیری نمایید.

لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب طراحی مرکز فرهنگی ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

این مهم است که طراحی داخلی محل کار شما با فن آوری های نو ، به خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود . مهرازک می تواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به خواسته ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به دست بیاورید. با ما تماس بگیرید.

منبع این مطلب: archdaily

نمای متحرک ساختمان مرکز فرهنگی

نمای متحرک ساختمان مرکز فرهنگی

نمایی از مرکز فرهنگی

نمایی از مرکز فرهنگی

نمایی دیگر از مرکز فرهنگی

نمایی دیگر از مرکز فرهنگی

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *