طراحی داروخانه, طراحی دفتر و بهداشت و درمان

دکوراسیون داخلی داروخانه +I

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه

قصد داریم در این مطلب درباره یک طراحی های دکوراسیون داخلی داروخانه را مورد بررسی قرار دهیم. نام داروخانه +I است طراحی دکور داروخانه در شهر سویا کشور اسپانیا پیاده و اجرا شده است. طرح دکوراسیون این داروخانه توسط گروه طراحی دکوراسیون داخلی صورت گرفته است. در ادامه این مطلب لطفا با ما همراه باشید تا باهم به بررسی دکوراسیون داخلی داروخانه پبردازیم. برای درک بیشتر 10 عکس دکور داخلی داوخانه تهیه شده که ما را با جزییات بیشتر از روند طراحی داخلی آشنا می کند.

دکور داخلی داروخانه

دکور داروخانه

نگاهی به طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه از فضاهای مربوط به بخش درمان همیشه از اصول خاص خود طبعیت کرده و عملکرد گرا بودن و دسترسی راحت و سریع اولویت اصلی در هنگام طراحی این دست فضاها محسوب میشود.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

طراحی دکوراسیون داخلی داروخانه

دکوراسیون داخلی داروخانه

حال بخش فروش را هم باید به این بخش از طراحی اضافه کنیم. در طراحی دکور داخلی داروخانه مدرن نکته جالب توجه استفاده از قاب برای قرار گیری قفسه ها و طبقه ها در داخل خود و قفسه های انتهایی است که بصورت کشو اجرا شده اند تا ریتم قاب بصورت کلی حفظ شود. میز پیشخوان ویا پذیرش با لوگوی در جلوی میز خودنمایی می‌کند. نام این داروخانه در تمامی سطوح نمای ساختمان اجرا شده و علامت + ( پلاس ) با زمینه‌ای که در آن نورپردازی شده در شب جلوه خاصی به کل این فضای مدرن بخشیده است.

طراحی دکور داروخانه

انتخاب رنگ و نورپردازی داروخانه

رنگ غالب سفید معمولا در استفاده چنین فضاهایی عمومیت دارد و رنگ آبی حس آرام و مدرن بودن را تقویت می کند. رنگ کرم به کار رفته بعضی از قسمت های چوبی جلو ای زیبا از گرم بودن را در کنار بافت به فضا انتقال می دهد. نورپردازی این فضا به شکل مناسبی انجام شده است. رنگ کرم هم در کف و هم در برخی نقاط دیوارجلوه گرم بودن به فضا می‌بخشد.

دکور بندی داخلی داروخانه

دکور بندی داخلی داروخانه

و در پایان …

لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب دکوراسیون داخلی داروخانه I+ ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید. عکس های بیشتر درباره دیزاین و طراحی دکور داروخانه را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

این مهم است که طراحی داخلی محل کار شما با فن آوری های نو، به خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود. مهرازک می‌تواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به خواسته ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به دست بیاورید. با ما تماس بگیرید.

منبع این مطلب: retaildesignblog

طراحی دکور داروخانه

 

طراحی داخلی داروخونه

عکس از دکور داخلی داروخانه

 

دکوراسیون داخلی داروخانه +I ، طراحی داخلی و نمای ساده ومدرن یک فضای درمانی

تصاویر زیبا از دکوراسیون خارجی داروخانه

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *