طراحی دفتر کار, طراحی دفتر و بهداشت و درمان

طراحی مهد کودک به سبک مینیمال

طراحی مینیمال مهد کودکPIXY HALL  

طراحی مهد کودک به سبک مینیمال به دست گروه معماری و دکوراسیون Moriyuki Ochiai که امروزه این گونه طراحی ها به سبک ویژه معماری ژاپن تبدیل شده طراحی و اجرا شده است. این مهد کودک در شهر کاناگاوا ودر کشور ژاپن اجرا گردیده است.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی طراحی مهد کودک به سبک مینیمال پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 5 تصویر زیبا از دکوراسیون داخلی فضاهای آموزشی کودکان آشنا می شویم.

شاخصه های طراحی مهد کودک به سبک مینیمال

در قسمت فضای باز میانی چند پله کوچک که مثالی از کوه است طراحی شده است. در دیگر قسمت ها فضای بازی به همراه خانه های کوچک با رنگ های شاد و یا اصلی طراحی شده است.

طراحی مهد کودک به سبک مینیمال

طراحی مهد کودک به سبک مینیمال

طراحی مینیمال مهد کودک PIXY HALL به گونه ای طراحی شده که می توان جشن های مربوط به کودکان و یا اجرای گروه سرود و حتی کنسرت کوچک را برگزار نماید و به عبارتی با توجه به نیازها در اجرای این پروژه انعطاف فضایی بالا ملاک عمل بوده است.

طراحی مهد کودک به سبک مینیمالیسم

طراحی مهد کودک به سبک مینیمال

و در پایان …

لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب طراحی مهد کودک به سبک مینیمال ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید .

این مهم است که طراحی مهد کودک شما با فن آوری های نو ، به خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود . مهرازک می تواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به خواسته ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به دست بیاورید. با ما تماس بگیرید.

منبع این مطلب: dezeen

طراحی داخلی مهد کودک به سبک مینیمالیسم

طراحی داخلی مهد کودک به سبک مینیمالیسم

طراحی دکوراسیون داخلی مهد کودک

طراحی دکوراسیون داخلی مهد کودک

جهت مشاوره رایگان درباره طراحی محل کار با مهرازک تماس بگیرید.

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *