طراحی کافی شاپ

طراحی کافی شاپ کوچک با ایده ای جدید با نام ” روزانه “

طراحی کافی شاپ کوچک

طراحی کافی شاپ کوچک جدید با نام روزانه جلوه های مدرن از یک فضای خدماتی را به مشتری ها عرضه می کند. این کافی شاپ جدید شامل دو سالن کوچک و محوطه ای پویا که هسته مرکزی این کافه را تشکیل می دهد. در کنار محوطه کار و میز مشترک و فضایی برای استراحت و یک صندلی ویبره مخصوص مشتری که خدمات جدیدی را مشتری های خود می دهند طراحی و به مرحله اجرا درآمد.

با توجه به صحبت‌های گروه طراح در این خصوص گفتند که:” ما باید خدمات جدید و ویژه ای را به مشتری ها می دادیم که باعث جذب نام و سبک کاری این کافی شاپ در منطقه می شد را رسالت فعالیت خود قرار می دادیم.

ورودی کافی شاپ

ورودی کافی شاپ

طراحی کافی شاپ کوچک و خدمات متفاوت

پس از بررسی چند مورد به این نتیجه دست یافتیم که گاهی مشتری‌ها نیاز به فضایی برای استراحت و یا ریکاوری دارند که کمتر به این مورد توجه شده بود و ما این مهم را انجام دادیم. روزانه یک کافی شاپ جدید و ویژه است و خدمات متفاوتی را نسبت به دیگر همکاران خود ارائه می دهد.

در این مکان علاوه در خدمت رسانی در حوزه قهوه، مشتری ها می توانند در فضایی به تماشای فیلم های روز دنیا بپردازند. شما در این فضا از هر نظر حس می کنید در فضای با رنگ های گرم و صمیمی و جهت تاکید بیشتر استفاده از فضایی دوست داشتنی طراحی شده و یا به عبارت خودمانی قرار گرفته اید. شما در این فضا حس می‌کنید که دیگران به طور اتفاقی با یکدیگر در تعامل هستند. هدف ما ایجاد فضایی بود که افراد به خوبی بتوانند از فضایی که به نیت قهوه ایجاد شده به خوبی لذت ببرند و در این فضای کوچک وقت گذرانی کنند.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

پیشخوان کافی شاپ

پیشخوان کافی شاپ

طراحی فضای اول کافی شاپ

این کافی شاپ از دو منطقه مجزا تشکیل شده است. اولین فضا در طراحی کافی شاپ کوچک یک اتاق یا فضایی بزرگتر با یک پیشخوان و فضایی برای نشیمن و نورپردازی متفاوت تشکیل شده است. چراغ های دیواری دکوراتیو در تمامی فضا گرمای خاصی به این فضای دنج بخشیده‌اند.

استفاده از لامپ های معلق در بالای نوار کناری پنجره و لامپ های کامپوزیتی نورپردازی آن فضا را تکمیل می کند. لامپ های معلق بر روی میز پیشخوان دقیقاً مطابق با طراحی انجام شده و به صورت سفارشی ساخته شده اند. تمامی مبلمان در فضای اصلی به صورت سفارشی ساخته شده اند.

طراحی میز مشترک

طراحی میز مشترک

استفاده از متریال کاملاً خاص

در این فضا ما فقط به جستجوی گروهی از مبلمان های ساده و مینیمالیستی و بررسی آن ها برای استفاده در طرح پرداختیم. یکی از نکات جالب در طراحی کافی شاپ کوچک استفاده از صندلی های کاملاً خاص به شمار می رود.

به صورت کلی در مورد کافی شاپ روزانه می توان گفت: روزانه فقط یک کافی شاپ نیست بلکه یک فضای شهری به روز شده است. برای برخی از رویدادهای اجتماعی مانند صرف صبحانه که فقط یک روز در هفته انجام می شود. با این تدابیر کافی شاپ روزانه میزبان افراد مختلفی در سطح شهر می باشد و در این فضا می توانند با یکدیگر به سادگی تعامل داشته باشند.

دیزاین کافی شاپ

سالن اول کافی شاپ

طراحی فضای دوم کافی شاپ

فضای دوم در طراحی کافی شاپ کوچک دارای یک فضای صمیمی بسیار ویژه و یا به عبارتی خدمات جدید نسبت به فضای اول است. کافی شاپ فضایی مانند بخش وی آی پی وجود ندارد. فقط خدماتی که ارائه می شود نسبت به فضای اول متفاوت است. شما در این فضا می توانید یک کتاب یک فنجان قهوه را در فضای آرام بنوشید. یا می توانید با دوست خود بر روی یک میز نشسته و بحث های خصوصی خود را انجام دهید.

طراحی صندلی سفارشی کافی شاپ

طراحی صندلی سفارشی کافی شاپ

مکان: اودسا ، اوکراین
تاریخ تکمیل: 2019
اندازه: 81 متر مربع
طراحی: سیواک + همکاران
تیم طراحی: Maksym Iuriichuk، Dmitriy Sivak، Cyrill Verbych
عکس ها: آنتون گرتس

منبع این مطلب: yatzer

طراحی بخش VIP کافی شاپ

طراحی بخش VIP کافی شاپ

طراحی بخش وی آی پی کافی شاپ

طراحی بخش وی آی پی کافی شاپ

دیزاین کافی شاپ شیک

دیزاین کافی شاپ شیک

دیزاین ورودی کافی شاپ

دیزاین ورودی کافی شاپ

سرویس بهداشتی کافی شاپ

سرویس بهداشتی کافی شاپ

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *