طراحی کافی شاپ, طراحی هتل و رستوران

دکوراسیون داخلی کافی شاپ ، چالش طراحی مشکی و طلایی در کنارهم !

دکوراسیون داخلی کافی شاپ ، چالش طراحی مشکی و طلایی در کنارهم !

چالش رنگ های مشکی و طلایی در طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ در کشور اوکراین توسط گروه معماری و دکوراسیون N+K Architectvra انجام گردیده است.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی دکوراسیون داخلی کافی شاپ پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 13عکس کافی شاپ آشنا می شویم.

دکوراسیون داخلی کافی شاپ

دکوراسیون داخلی کافی شاپ

الزام ها و نیازها طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ

در این کافی شاپ استفاده از سبک های مدرن و صنعتی در طراحی داخلی این فضا به چشم می خورد. رنگ های غالب به ترتیب مشکی و سپس در کنار آن طلایی رنگ های عموما متفاوتی بوده هستند. رنگ طلایی به فضا جلوه لوکس و اعیانی بودن بخشیده است که طبیعتا این عملی چالش برانگیز محسوب می گردد.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

چرا که ست کردن این مجموعه در کنار هم با تمامی وسایل مورد نیاز دکوراسیون داخلی کافی شاپ و خلاصه کردن آنها فقط در دو رنگ فعالیت زیاد خاص خود را به همراه دارد . به کار گیری دریچه های تهویه و یا سرمایش و گرمایش در سقف فضا با رنگ سفید سقف ست شده اند جلوه صنعتی بودن فضا را کمتر و چربش به مدرن بودن بیشتر است .

بازسازی کافی شاپ

عکس قبل از بازسازی کافی شاپ

طرح مشبک طلایی رنگ چوبی در قسمت بالای میز پیشخوان و پوستر انتهایی نقطه عطف این فضای لوکس می باشد. تمامی میزها و صندلی ها چوبی انتخاب شده و با رنگ مشکی و طلایی ست شده اند. رنگ سرامیک های کف تیرگی رنگ مشکی اصلی را نداشته و کمی روشنتر و کاملا مات انتخاب شده است.

بعداز بازسازی کافی شاپ

بعداز بازسازی کافی شاپ

و در پایان …

لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب طراحی طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

این مهم است که طراحی داخلی محل کار شما با فن آوری های نو ، به خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود. مهرازک می تواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به خواسته ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به دست بیاورید . با ما تماس بگیرید.

 طراحی داخلی کافی شاپ مدرن

طراحی داخلی کافی شاپ مدرن

دکوراسیون داخلی کافی شاپ

روشویی یا سرویس بهداشتی کافی شاپ

دکوراسیون داخلی کافی شاپ

دکوراسیون داخلی کافی شاپ

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *