طراحی کافی شاپ

طراحی داخلی کافه کوچک با رنگ های تیره برای سال 2021

طراحی داخلی کافه کوچک

طراحی داخلی کافه کوچک از یک پلان متشکل از فرم U شکل با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتری های این کافه در کنار یک فرم تی شکل جهت آماده سازی قهوه نوشیدنی و یا غذا می باشد. مجموع مساحت داخلی این کافه ۲۸ متر مربع بوده که دقت در طراحی داخلی چنین فضایی بسیار حائز اهمیت بوده و هست. همین نکته سبب شده است که طراحی داخلی کافه کوچک  را مورد بررسی و ارزیابی در این مطلب قرار داده ایم.

طراحی داخلی کافه کوچک

طراحی داخلی کافه کوچک

استفاده از رنگهای تیره در طراحی داخلی کافه کوچک

از ترکیب این دو فضا با یکدیگر در کنار تجهیز مبلمان ملزومات داخلی در کنار استفاده از یک پالت رنگی تیره انجام شده است. به عبارتی می توان گفت که از ترکیب  احجامی که از پر و یا خالی شدن احجام هندسی دایره ای شکل صندلی میز کانتر و قفسه ها و سایر اجزای این کافه شکل گرفته شدند.

جهت تامین نیازهای کاربردی و انسانی بهره‌گیری از فرایند پروخالی کردن و یا به عبارتی چیدمان پازل گونه را در فضای داخلی این کافی شاپ انجام اند.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

طراحی داخلی کافه کوچک

طراحی داخلی کافه کوچک

تقسیم بندی فضای کافه به چهار بخش

نتیجه همه این تفکرات برای تشکیل سازماندهی فضای این کافه به چهار بخش کلی انجام گرفته اند.

بخش اول:  در حوزه خدمات به مشتریانی  که که جهت سفارش به خارج از فضای این کافه انجام می‌گیرد.

بخش دوم: حوزه خدمات و پشتیبانی شامل آشپزخانه و پذیرش ارائه سرویس دهی به مشتریان را شامل می شود.

بخش سوم: شامل فضای نشستن ، گردش و دسترسی مشتریان و یا کانتر های ایستاده این شامل می‌شود.

بخش چهارم: فضای ورودی خروجی و جلوی کافی شاپ را شامل می شود.

منیع این مطلب: designboom

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *