طراحی کافی شاپ

طراحی دکوراسیون داخلی کافه کتاب !

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

طراحی دکوراسیون داخلی کافه کتاب یک پدیده جالب و درعین حال دوست داشتنی برای علاقمندان به فعالیت های فرهنگی به شمار می رود. بهره گیری از این روند طراحی های داخلی جهت خلق فضایی متفاوت و طراحی داخلی خلاقانه با آنچه که تا به حال با آنها روبرو بوده ایم همواره از دید مخاطبان جذاب است. وجود یک کتابفروشی در داخل کافی شاپ برای دوستداران کتاب و عاشقان کافه های خاص همواره از راه های دور و نزدیک به جهت طراحی داخلی به سبک متفاوت این فضاها بازدیدکننده جذب می کند.

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

طراحی دکوراسیون داخلی کافه

طراحی دکوراسیون داخلی کافه کتاب به شکل پیوسته

در طراحی داخلی فضای تجاری با قرار دادن یک ردیف از میز و صندلی هایی از جنس چوب و به شکل پیوسته در امتداد یک خیابان بخش اصلی فضای مشتریان را تشکیل می دهد. در این فضا از میز و صندلی های گرد بخش هایی از فضا و فضای باز پشتی پیش‌بینی شده است. در بخشی از این طراحی کافه کتاب از قفسه های کتاب در کنار نیمکت هایی شبیه به صندلی های یک ورزشگاه یا استادیوم ورزشی در بخش انتهایی استفاده شده است. بهره گیری از این روند طراحی امکان ایجاد فضای را که مشتری ها غرق در لذت مطالعه و میل کردن نوشیدنی ها شوند را دو چندان می کند.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

طراحی داخلی کافه

طراحی داخلی کافه

پیش بینی فضایی برای برگزاری جلسه ها دورهمی های

در طراحی دکوراسیون داخلی کافه از یک میز بزرگ برای برگزاری جلسه ها دورهمی های دوستی و یا خلق یک فضای آموزشی متفاوت پیش بینی شده است.  چیزی که در این بخش بسیار حائز اهمیت است و حفظ حریم شخصی و یا گروهی و از شاخص‌های مهم طراحی و اصول اجرایی آن به شمار می‌رود. این امر سبب شده به فضای کامل و به صورت مجزا به این مهم اختصاص داده شود.

مشتری ها پس از حضور در این فضا می توانند از یک پنجره تعبیه شده درب اتاق جلسه سفارش و یا نیازهای خود را به آشپزخانه راه انجام داده به صورت مستقیم مراحل تهیه آن را ببینند.

منبع این مطلب: tripadvisor

دیزاین کافه

دیزاین کافه

دیزاین داخلی کافه

دیزاین داخلی کافه

فضای داخلی کافه

فضای داخلی کافه

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *