طراحی کافی شاپ

طراحی داخلی نانوایی به سبک مینیمالیسم 

طراحی داخلی نانوایی

طراحی داخلی نانوایی و کافه در یک مکان در این پروژه توجه ما را به خود معطوف کرد. فضای که در مورد آن صحبت می کنیم به سبک مینیمال طراحی شده و در نقشه یک خیابان به اجرا در آمده است. فضای داخلی این فروشگاه پس از بازسازی به یک فروشگاه جذاب تبدیل شد. متاسفانه فروشگاه قدیم که دارای ویژگی های برجسته از نظر دکوراسیون داخلی بوده است در فروشگاه جدید هیچ چیزی از آن حفظ نشده و قبل از بازسازی ما در این منطقه حضور یافتیم با یک فضای نیمه خراب روبرو شدیم.

گروه دکوراسیون داخلی در ادامه توضیحات خود به ما گفتند که ما یک بازسازی کامل از فضا و نمای ساختمان طبقه همکف را طراحی کردیم. در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 13 عکس دیزاین کافی شاپ به رنگ سفید مشکی آشنا می شویم.

طراحی پیشخوان نانوایی

طراحی پیشخوان نانوایی

طراحی داخلی نانوایی و تفکیک کافه با پیشخوان

از اقدامات اولیه تعویض پنجره ها بود که ضروری به نظر می رسید. هنگامی که قاب های فلزی صلب و قدیمی را با پنجره‌های جدید و بزرگ جایگزین شد فضای داخلی در کنار خیابان مجاور را با یکدیگر ترکیب کردیم. به محض ورود مشتری ها به فضای داخلی با یک پیشخوان گرد در فضای وسط روبرو می شویم.

این پیشخوان درعمل تفکیک کننده دو فضای مکمل هم بوده که دربخش سمت راست فضای فروشگاه نانوایی و دربخش سمت چپ به فضای کافی شاپ دسترسی می یابیم. پس از ورود به فضای داخلی صندلی ها در  امتداد پنجره های ارسی تازه طراحی و نصب شده و همینطور مقابل دیوار به صورت نیمکت میز و صندلی چیده شده اند.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

طراحی داخلی نانوایی

طراحی داخلی نانوایی

بخش نانوایی

در بخش نانوایی فضای داخلی فروشگاه صندلی ها در قسمت جلویی و با ترکیبی از میز و صندلی چیده شده اند. قسمت بالای پیشخوان از این چراغ تزیینی بسیار شیک و هماهنگ پیشخوان در نوار بالایی به اجرا در آمده است ست. از قفسه های افقی به موازات پیشخوان در کنار بهره گیری از ملزومات تزیینی زیبا بر روی دیوار نصب شدند و هماهنگی خاصی از یک طراحی داخلی به سبک مینیمالیسم به مشتری ها ارائه می دهند.

طراحی داخلی نانوایی به سبک مینیمالیسم

طراحی داخلی نانوایی به سبک مینیمالیسم

بخش کافی شاپ

یکی از جنبه های مهم طراحی داخلی در فضای کافی شاپ در کنار بازی رنگی عناصر به شکل چندگانه می توان به چراغ‌هایی که به طور ناموزون آویزان و مورد استفاده قرار می گیرند اشاره کرد. این ترکیب از یک الگوی تصویر زمینه که به نام لندن آرت معروف است است در سقف و دیوارهای انتهایی در هر دو طرف ( فضای نانوایی و هم فضای کافی شاپ) به زیبایی و هماهنگ با محیط اجرا شده اند.

فضای آشپزخانه و قسمت شستشو با یک دیوار جداکننده از قسمت اصلی جدا شده اند. این روند به فضای داخلی این نانوایی و کافی شاپ کمک می کند که فضای داخلی تمیز و شیک همواره به نظر برسد.

منبع این مطلب: archdaily

طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی داخلی کافی شاپ

دیزاین کافی شاپ

دیزاین کافی شاپ

دیزاین کافی شاپ به سبک مینیمالیسم

دیزاین کافی شاپ به سبک مینیمالیسم

دیزاین کافی شاپ به رنگ سفید مشکی

دیزاین کافی شاپ به رنگ سفید مشکی

طرح نانوایی

طرح کافی شاپ

طرح کافی شاپ

مقطع کافی شاپ

مقطع کافی شاپ

نمای بیرونی کافی شاپ

نمای بیرونی کافی شاپ

نمای بیرونی نانوایی

نمای بیرونی نانوایی

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *