فروشگاه کودک و نوجوان

طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه با ایده ای از کفش های جادویی

طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه

طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه با ایده‌ای از یک افسانه قدیمی چینی شکل گرفته است. مردم در مورد یک پسر کوچک به نام ” تیم ” در شهر پرجمعیت شانگهای که در حوالی شهر زندگی می‌کرده صحبت می‌کنند. در این افسانه پسرک کوچک هر روز در رویای خود به یک دنیای جادویی شگفت انگیز قدم می‌گذارد. او کفشهایی به همراه خود دارد که پر از سحر و جادو و داستان های گوناگون است.

در یکی از داستان های او، پسرک درگیر یک ماجراجویی می‌شود که در تلاش برای یافتن یک اسب پرنده است و همین داستان تیم موضوع مناسبی برای طراحی این فروشگاه شده است. در ادامه مهرازک برای آشنایی بیشتر 29 عکس از دکوراسیون داخلی این فروشگاه زیبا برای است.

برای خانواده هایی که به فکر سلامت پاهای فرزندشان هستند، فروشگاه Fly Pony انتخاب مناسبی برای تهیه کفش‌های بچه‌گانه با‌کیفیت است. در ادامه این مطلب لطفا با ما همراه باشید تا باهم به بررسی طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه پبردازیم. برای درک بیشتر 29 عکس از دکوراسیون داخلی تهیه شده که ما را با جزییات بیشتر از روند طراحی داخلی آشنا می کند.

طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه

نمایی از طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه

طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه با هشت رنگ

در طراحی داخلی این مغازه کفش فروشی از هشت رنگ استفاده شده که این رنگ ها نماد جهان در افسانه تیم است. بعد از رنگ سفید از رنگ طلایی که نمادی از نشان دادن شجاعت و اشتیاق در باورهای قدیمی چینی بوده و در معماری امروزی از نمادهای طراحی داخلی به سبک معاصر است بیشتر به چشم می آیند.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

در این فروشگاه نحوه نمایش کفش‌ها می‌بایست همچون کفش‌های تیم ، کفش‌ها به صورت جادویی چیده و برای مشتری ها آزاد جلوه کنند. با توجه به صحبت های طراح پروژه تمام قسمت های سفید این فروشگاه برای نقاشی آزادانه کودکان قابل استفاده است. کودکان می‌توانند از هر قسمت در دسترس این فروشگاه آزادانه برای تقویت خلاقیت خود استفاده کنند.

طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه

طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه

هشت رنگی که در طراحی داخلی فروشگاه به آنها اشاره شد به صورت دایره های رنگی پارچه ای بر روی صفحات سفید چوبی نصب شده اند . برخی از این قطعات رنگی برای پشتیبانی و برخی از نیازهای فروشگاه مورد استفاده قرار گرفته اند‌. این نقاط ترکیبی از نقطه عملکرد و فانتزی را تشکیل می‌دهد . مثلا نقاط به رنگ سبز می‌توان بیرون آورد و پشت آن لباسی را قرار داد و برخی نقاط دیگر رنگی را می‌توان آزادانه حرکت داد و یا جابه جا کرد‌.

شلف و یا قفسه ها که به نمایش کفش‌ها اختصاص دارد را می‌توان با جابجایی نقاط سبز بر روی آنها نصب و یا جا به جا کرد. این نقاط را می‌توان با توجه به شرایط نیاز به عملکرد تعیین کرد. بعد از طراحی داخلی فروشگاه کفش بچه گانه Fly Pony کودکان به همراه بزرگسال می‌توانند از تجربه خرید از این فروشگاه لذت ببرند.

طراحی خلاقانه شلف برای مغازه کفش بچه گانه

و در پایان …

لطفا تجربه و پیشنهاد خود را با ما و سایر بازدید‌کننده‌ها در‌میان بگذارید؟

در پایان لطفا با ارائه نظر خود درباره مقاله طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه‌، ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید‌. اگر شما صاحب یک فروشگاه کفش هستید چه تدابیری برای جذب بیشتر مشتری و برند خود اندیشیده اید ؟

آیا از طراحان داخلی مشاوره یا کمک برای طراحی فروشگاه خود استفاده کرده اید؟

این مهم است که طراحی داخلی مغازه کفش بچه گانه شما با فن‌آوری های نو و به‌خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود. مهرازک می‌تواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به خواسته ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به‌دست بیاورید. با ما تماس بگیرید.

منبع : frameweb

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *