فروشگاه کودک و نوجوان

دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه با رنگ های رمانتیک

دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه

دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه با‌نام MAISON MARASIL در‌شهر آتن کشور یونان در‌این مطلب بررسی می‌گردد. این فروشگاه جدید توسط یکی از تولیدکنندگان مطرح در‌صنعت پوشاک کودکان افتتاح شد. این فروشگاه به‌یک شبکه معتبر پخش پوشاک بچه گانه متصل است. این مجموعه دارای 25 فروشگاه در یونان، قبرس، دوبی، ایتالیا، لبنان، پاناما، روسیه، سنگاپور، و اوکراین می‌باشد.

در ادامه این مطلب لطفا با ما همراه باشید تا باهم به بررسی مقاله دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه پبردازیم. برای درک بیشتر 15 عکس دیزاین مغازه پوشاک بچه گانه تهیه شده که ما را با جزییات بیشتر از روند طراحی داخلی آشنا می کند.

فضای فروش ظریف و زیبا

خلق یک فضای فروش ظریف و زیبا

دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه با محیط شاد برای کودکان

ایجاد فروشگاه پوشاک بچه گانه باهدف، خلق یک فضای فروش ظریف و زیبا است که ارزش این برند را‌حفظ کند. ایده فرعی نیز‌ایجاد یک فضای چشم‌انداز و خانگی بود. سپس ایجاد محیط شاد برای کودکان، همراه با‌تجربه خرید راحت برای مشتریان می‌باشد.
فضای فروشگاه ‌160 مترمربع می‌باشد و‌یک فضای زیبا با‌دیوارهای خاکستری روشن، مبلمان چوبی و به‌شکل سقف خانه ارائه شده است. این ترکیب در‌وجوه مختلف فروشگاه غالب می‌باشد. محیط با‌‌سایه‌های رنگ خاکستری، رنگ‌های نئونی، پانل‌های فلزی ایجاد شده که تضاد خوبی را به‌رنگ‌های ایجاد شده بخشیده و آن را روشن و خوشایند ساخته است.

اتاق‌های پرو در فضای پشتی فروشگاه قرار دارد. این فضا به‌گونه‌ای طراحی شده که هر کودکی وارد فروشگاه می‌شود را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

ایجاد محیط شاد برای کودکان

ایجاد محیط شاد برای کودکان

نکته های طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه

دیوارکوب‌های دیواری سفید براقی که بر‌روی آنها مدل لباس‌ها قرار گرفته‌اند با‌یک روشنایی لطیفی، مشخص شده‌اند. تجهیزات روشنایی، به‌خصوص اشکال و تصاویر کف تا‌سقف، زیبایی فروشگاه را تکمیل کرده است. پنجره‌ها چارچوبی را ایجاد کرده‌اند که به‌تمرکز بر روی کالا کمک‌کرده و در‌دکوراسیون فصلی حس جالبی را ایجاد کرده است. تمامی المان‌های بالا در‌ترکیب با کارپت‌های خاکستری چوبی شسته‌شده، یک‌محیط خوشایندی از زیبایی طراحی داخلی به سبک کلاسیک را‌فراهم کرده است. مزیت اصلی این طراحی، انعطاف‌پذیری فروشگاه است که می‌توان طرح‌بندی آن‌را در هر‌زمانی تغییر داد.

ایجاد تضاد مناسب میان رنگ های سفید و توسی

ایجاد تضاد مناسب میان رنگ های سفید و توسی

 

جمع بندی

آیا شما تا به حال از روش های طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه برای کسب و کار خود استفاده کرده‌اید؟
اگر استفاده نکرده‌اید امیدوارم از آن دسته باشید که پس از چندی، کمتر با خود بگویید که ای کاش از این رنگ استفاده نمی‌کردم و خیلی ”یا” ها و ”کاش” های دیگر!

شما بعد از طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه خود، از این مکان چگونه استفاده می‌کنید؟
لطفا از ما سوال بپرسید و ما خیلی زود به‌سوالات شما پاسخ می‌دهیم. یکبار امتحان کنید!

اتاق پرو شیک و زیبا فروشگاه پوشاک بچه گانه

اتاق پرو شیک و زیبا فروشگاه پوشاک بچه گانه

و در پایان …

ما به دنبال گسترش بهبود و نوآوری در کار خود هستیم. معتقدیم که باید در صدر صنعت خود قرار بگیریم و همواره با همکاری با بهترین مشاغل و همکاری با بهترین طراحان داخلی در اطراف خود به صورت فعالانه در انجام وظیفه خود گام بر میداریم. ما همواره در تلاش هستیم بهترین نمونه کار ها را ارائه دهیم و به سطح دانش خود بیفزاییم.

این روند به ما کمک می‌کند تا عمیق تر مسائل را بررسی کنیم و جزئیات بیشتری را باز نماییم تا به شما بازدید کنندگان عزیز کمک نماییم بهتر برای انتخاب خود تصمیم گیری نمایید.

لطفا با ارائه نظر خود درباره مقاله دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه ، ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.
این مهم است که دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه شما با فن‌آوری‌های نو و به‌خوبی و با‌همکاری متخصصان توسعه داده شود. مهرازک می‌تواند به‌شما کمک کند تا با‌ طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به‌خواسته‌ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به‌دست بیاورید. با ما تماس بگیرید.

منبع این مطلب: retaildesignblog

 طراحی داخلی فروشگاه به سبک کلاسیک

طراحی داخلی فروشگاه به سبک کلاسیک

انعطاف‌ پذیری در دیزاین داخلی فروشگاه

انعطاف‌ پذیری در دیزاین داخلی فروشگاه

دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه

دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه

طراحی فروشگاه پوشاک بچه گانه

طراحی فروشگاه پوشاک بچه گانه

دیزاین فروشگاه پوشاک بچه گانه

دیزاین فروشگاه پوشاک بچه گانه

دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه

دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه

دکوراسیون مغازه پوشاک بچه گانه

دکوراسیون مغازه پوشاک بچه گانه

فروشگاه پوشاک بچه گانه

فروشگاه پوشاک بچه گانه

مغازه پوشاک بچه گانه

مغازه پوشاک بچه گانه

نمای بیرونی مغازه پوشاک بچه گانه

نمای بیرونی مغازه پوشاک بچه گانه

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *