طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار مشترک با طراحی الهام بخش

طراحی دفتر کار مشترک

طراحی دفتر کار مشترک که یک فضای کاری مدرن ودر مرکز یک منطقه مسکونی واقع شده است. مدیران این دفتر کار سه نفر بوده و دفترکار در سانفرانسیسکو کالیفرنیا قرار دارد. اولین چیزی که در‌این طراحی به‌چشم می‌خورد، ارائه ظرافت و زیبایی در طراحی‌ست. یک برنامه‌ریزی حساب شده، دقیق و سازگار با‌سبک محافظه کارانه در مجاورت ارتفاعات این شهر افتتاح شده است. طراحی دفتر کار مشترک با یک نمای صلح‌جویانه و الهام‌بخش توسط یک گروه طراحی داخلی برای چند کسب و کار کوچک طراحی شده است.

در ادامه این مطلب لطفا با ما همراه باشید تا باهم به بررسی مقاله طراحی دفتر کار مشترک با طراحی الهام بخش پبردازیم. برای درک بیشتر 8 عکس طراحی داخلی دفترکار مشترک تهیه شده که ما را با جزییات بیشتر از روند طراحی داخلی آشنا می کند.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

ظرافت و زیبایی در طراحی‌ داخلی

ظرافت و زیبایی در طراحی‌ داخلی

طراحی دفتر کار مشترک با بهره گیری از مصالح محلی

دراین دفترکار از مواد محلی و تکنولوژی‌های برتر، پیشرفته‌ترین و صمیمی‌ترین موقعیت‌کاری را برای کارکنان فراهم کرده‌اند. این دفترکار با پنج وجه از نور طبیعی بسیار احاطه شده است که شامل پنجره‌های سقفی بزرگ نیز می‌باشد. قفل‌های هوشمند و سرامیک‌های هیث، نشان‌دهنده دوگانگی بین هنر و تکنولوژی است که نماد سانفرانسیسکو می‌باشد.
این فضا آخرین تکنولوژی‌های طراحی داخلی به سبک معاصر برای مبلمان اداری از برند هرمان میلر و فلوس (نورپردازی) با‌موارد کلاسیک را باهم ترکیب کرده است. یکی از مدیران دفترکار گفته که “این همان الهام اولیه از سازندگان گذشته و آینده است که ما می‌خواهیم در طراحی دفتر کار مشترک تجلی دهیم.”

 طراحی داخلی به سبک معاصر

طراحی داخلی به سبک معاصر

طراحی دفتر کار مشترک با تمرکز بر روی زیبایی و ظرافت

زیبایی و ظرافت در طراحی دفتر کار مشترک بر‌روی حالت و کاربرد تمرکز دارد. یک میز شش‌ضلعی که به‌شکل منحصر‌به‌فرد طراحی شده در‌مرکز محل استراحت خود‌نمایی می‌کند. در اطراف آن مجموعه‌ای از مبل‌های برندهای مطرح قرار دارد که رنگ آن از بنفش تیره تا بنفش کمرنگ می‌باشد. فضای نشیمن ساخته شده که ابتدا در‌سال 1974 طراحی شده بود امروزه به‌صورت یک نشیمن جالب و مستحکم تبدیل شده است. صندلی‌های محل استراحت را تکمیل کرده و با‌هفت کوسن تناسب خوب و راحتی را بدان بخشیده است.
سیستم میزهای اداری با‌یک رنگ ملایم یاسی یا‌بنفش کم رنگ که توسط یکی از مدیران برای طراحی دفتر کار مشترک انجام شده است. هر یک از دفترهای خصوصی، موجب بازه‌ای از پیکربندی خاصی برای حریم خصوصی و همکاری در طول زمان کار شده است. هر میز یک صندلی و یک چراغ روشنایی معلق در بالای آن دارد.

استفاده از مبلمان بنفش در طراحی دفتر کار

استفاده از مبلمان بنفش در طراحی دفتر کار

نقش المان ها در طراحی دفتر کار مشترک

یکی از مهمترین المان‌های طراحی دفتر کار مشترک لوسترهای آن است که توسط شخص مدیران مجموعه طراحی شده است. لوسترها کاربردی به عنوان یکی از متریال های نورپردازی در طراحی داخلی به عنوان روشنایی‌های سقفی، مدخل‌های طبیعی برای روشنایی هستند. این لوسترها با داشتن اسفنج‌های متراکم برای آلودگی صدا نیز استفاده می‌شوند. شکل نوسانی اصیل آنها بسیار زیبا می‌باشد و تضاد جالبی با مرمر سیاه و خطوط افقی در فضا دارد. در کل شکل این چراغ ها نمادی از یک دفتر کار مشترک سه نفره می باشند.

المان‌های طراحی دفتر کار

المان‌های طراحی دفتر کار

ساختار طراحی دفتر کار مشترک

ستون‌های مرمری سیاه طراحی شده که جزء المان‌‌های ساختاری هستند. سنگ مرمر ورودی را تکمیل می‌کند و در‌ابتدای شکل نوسانی در فضای داخلی قرار دارد. این متریال در تضاد با لوسترها می‌باشند که به‌جای رو به‌بالا بودن رو به پایین می‌باشند.
طراحی دفتر کار مشترک بیشتر شامل خطوط سخت و مثلث‌بندی می‌باشد. طرح مثلث‌بندی‌ها با‌لوگوی اصلی این دفتر کار آغاز شده و با‌مجموعه سرامیک‌های ادامه پیدا می‌کند. دیوارهای آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی از یک الگوی روشنایی در‌بخش اولیه مرمر و کفپوش‌های برش داده شده که با‌دست تشکیل شده است. تزئین دیوار جانبی رنگ و فرهنگ خلاقانه‌ای را به‌این دفترکار بخشیده است.

سنگ مرمر در طراحی دفتر کار

سنگ مرمر در طراحی دفتر کار

جمع بندی

آیا شما تا به حال از طراحی دفتر کار مشترک برای محل کار خود استفاده کرده‌اید؟
اگر استفاده نکرده‌اید امیدوارم از آن دسته باشید که پس از چندی، کمتر با خود بگویید که ای کاش از این رنگ استفاده نمی‌کردم و خیلی ”یا” ها و ”کاش” های دیگر!

شما بعد از طراحی دفتر کار مشترک خود، از این مکان چگونه استفاده می‌کنید؟
لطفا از ما سوال بپرسید و ما خیلی زود به‌سوالات شما پاسخ می‌دهیم. یکبار امتحان کنید!

کاغذ دیواری در طراحی داخلی دفتر کار

کاغذ دیواری در طراحی داخلی دفتر کار

و در پایان …

ما به دنبال گسترش بهبود و نوآوری در کار خود هستیم. معتقدیم که باید در صدر صنعت خود قرار بگیریم و همواره با همکاری با بهترین مشاغل و همکاری با بهترین طراحان داخلی در اطراف خود به صورت فعالانه در انجام وظیفه خود گام بر میداریم. ما همواره در تلاش هستیم بهترین نمونه کار ها را ارائه دهیم و به سطح دانش خود بیفزاییم.

این روند به ما کمک می‌کند تا عمیق تر مسائل را بررسی کنیم و جزئیات بیشتری را باز نماییم تا به شما بازدید کنندگان عزیز کمک نماییم بهتر برای انتخاب خود تصمیم گیری نمایید.

لطفا با ارائه نظر خود درباره مقاله طراحی دفتر کار مشترک ، ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.
این مهم است که طراحی دفتر کار مشترک شما با فن‌آوری‌های نو و به‌خوبی و با‌همکاری متخصصان توسعه داده شود. مهرازک می‌تواند به‌شما کمک کند تا با‌ طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به‌خواسته‌ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به‌دست بیاورید. با ما تماس بگیرید.

منبع این مطلب: dezeen

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *